Nowe przepisy dotyczących funduszu sołeckiego
Kwestie te dokładnie wyjaśnił Paweł Nasiłowski.
- Każdy wydatek powyżej 500 zł musi znaleźć się w rejestrze umów prowadzonym przez gminę. Od 1 stycznia nie ma możliwości, żeby sołtysi zawierali umowy bez wprowadzenia ich do tego rejestru. Od 1 lipca rejestr będzie publikowany na stronie, my już go tworzymy, ale w Internecie pojawi się dopiero za pół roku, ponieważ Ministerstwo Finansów przygotowuje do tego specjalny program. Przed zamówieniem czegokolwiek należy przyjść więc do urzędu gminy. Nasz pracownik zajmie się procedurą wyboru wykonawcy danego zamówienia, wpisze go w rejestr, opublikuje w Internecie i dopiero wtedy zamówienie będzie mogło być realizowane. Po realizacji należy przynieść fakturę do urzędu i zostanie ona rozliczona.
K.W.
« wróć | komentarze [0]
Dodaj komentarz
Komentarze do tego wpisu
Nie utworzono jeszcze komentarzy dla tego wpisu